Toggle navigation
T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / ÇUBUK - Çubuk Rehberlik ve Araştırma Merkezi
İletişim Bilgileri
Ana Sayfa
Kurumumuz
Müdür
Kadromuz
Tarihçe
Kurumumuz Hakkında
Stratejik Plan 2024-2028
Projeler
e- maile eğitim düştü
Özel Eğitim Hizmetleri Bölümü
Özel Eğitim Hizmetleri Bölümü
Özel Eğitim Nedir
Amaç ve İlkeler
İnceleme İçin İstenen Evraklar
Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği
Özel Eğitim Sınıfı Kılavuzu
Evde Eğitim Kılavuzu
Hastanede Eğitim Kılavuzu
Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı BEP
BEP Doyası Örneği
BEP Plan Şablonu
Türkçe BEP öğretim Planı Modeli
1-8 Sınıf Tüm Dersler Amaçlar Listesi
Ders /Beceri Kaba Değerlendirme Formları
Fen Bilimleri Kaba Değerlendirme Formu
Türkçe Kaba Değerlendirme Formu
Matematik Dersi Kaba Değerlendirme Formu
Sosyal Bilgiler Dersi Kaba Değerlendirme Formu
Hayat Bilgisi Dersi Kaba Değerlendirme Formu
Toplumsal Yaşam Kaba Değerlendirme Formu
BEP Örnekleri
BEP Örnekleri 1
BEP Örnekleri 2
BEP Örnekleri 3
BEP Örnekleri 4
BEP Örnekleri 5
BEP Örnekleri 6
Destek Eğitimi
Destek Eğitimi, Soru ve Yanıtları
Destek Eğitimi Kılvuzu
Özel Eğitim Bilgi Broşürleri
Yaygın Gelişimsel Bozukluk otizm broşür
Özgül öğrenme bozukluğu disleksi broşür
Süregelen Hastalık broşür
İşitme Yetersizliği broşür
Görme Yetersizliği broşür
Dil Konuşma Güçlüğü broşür
Zihinsel Yetersizlik broşür
DEHAB broşür
Bedensel Yetersizlik broşür
Özel Yetenekli Çocuklar
Özel Eğitim Formlar
Bireysel Gelişim Formu
Eğitsel Değerlendirme İsteği Formu
Özel Öğrenme Güçlüğü Gözlem Formu
2022-2023 Yılı Çalışmaları
Hedef Çalışmaları
Rehberlik Hizmetlerinin Tanıtımı
Rehberlik Hizmetlerinin Tanıtımı sunum örneği seminer
Rehberlik Hizmetlerinin Tanıtımı sunum örneği seminer 2
Rehberlik Hizmetlerinin Tanıtımı pano örneği
Rehberlik Hizmetlerinin Tanıtımı Etkinlik örneği
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler
Kendini Tanıma, Yetenek, İlgi ve Değerler Sunum
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler Pano
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler Pano: Yetenekler
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler Pano: İlgiler
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler Pano: Değerler
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler, Etkinlik Örnekleri
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler, Etkinlik: Yetenekler
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler, Etkinlik: İlgiler
Kendini Tanıma, Yetenek İlgi ve Değerler, Etkinlik: Değerler
Okul Başarısını Arttırma
Okul Başarısını Arttırma Sunum Örneği
Okul Başarısını Arttırma Etkinlik Örneği
Okul Başarısını Arttırma Pano Örneği
Okul Başarısını Arttırma Broşür 1
Okul Başarısını Arttırma Broşür 2
Okul Başarısını Arttırma Broşür 3
Bilinçli Teknoloji Kullanımı, Veli Bilgi Broşürü e-broşür
Bilinçli Teknoloji Kullanımı
Bilinçli Teknoloji Kullanımı, Pano Örneği e-pano 1
Bilinçli Teknoloji Kullanımı, Pano Örneği e-pano 2
Bilinçli Teknoloji Kullanımı, Öğrenci Bilgi Broşürü e-broşür 1
Bilinçli Teknoloji Kullanımı, Öğrenci Bilgi Broşürü e-broşür 2
Psikolojik Sağlamlık
Psikolojik Sağlamlık, Pano Örneği 1
Psikolojik Sağlamlık, Pano Örneği 2
Psikolojik Sağlamlık, Öğrenci Bilgi Broşürü 1
Psikolojik Sağlamlık, Öğrenci Bilgi Broşürü 2
Psikolojik Sağlamlık, Veli Bilgi Broşürü 1
Psikolojik Sağlamlık, Veli Bilgi Broşürü 2
Psiko-sosyal Koruma Önleme
Duygu Kontrolü
Duygu Kontrolü Broşür 1
Duygu Kontrolü Broşür 2
Duygu Kontrolü, Afiş
Duygu Kontrolü, Etkinlik 1
Duygu Kontrolü, Etkinlik 2
Duygu Kontrolü, Sunum
Yayınlar
Broşürler
Destek Eğitimi
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Anne-baba olmak
Ergenlik Dönemi
Motivasyon
Okula Uyum
Okul Korkusu
Çocuklarda Yalan Söyleme
Çocuklarda Özgüven
Okul Başarısı ve Aile Broşür 1
Okul Başarısı ve Aile Broşür 2
Okul Başarısı ve Motivasyon Broşür
Pano
Rehberlik Hizmetlerinin Tanıtımı pano örneği
Acil Eylem Planı, Pano Örneği
Okul Başarısını Arttırma Pano
Poster-Afiş
Verimli Çalışma Poster
Rehber-Kılavuz
Kitap
Rehberlik Hizmetleri Bölümü
REHBERLİK DÖKÜMANLARI
AİLE BİLGİ FORMU
AİLE İÇİ GÖZLEM FORMU
BİREYSEL GELİŞİM RAPORU
ÇOCUĞUMU TANIYORUM
DANIŞMANLIK TEDBİRİ VELİ DAVET MEKTUBU
DİSİPLİN KURULU ÖĞRENCİ GÖRÜŞME FORMU
EĞİTSEL DEĞERLENDİRME İSTEĞİ FORMU
GÖRÜŞME YILLIK KAYIT ÇİZELGESİ
GÖRÜŞME AYLIK KAYIT ÇİZELGESİ
KİMDİR BU
KİME GÖRE BEN NEYİM
OKUL ÖNCESİ İHTİYAÇ ANALİZ FORMU
OKUL ÖNCESİ İHTİYAÇ ANALİZİ OKUL SONUÇLARI
OKUL ÖNCESİ REHBERLİK PROGRAMI YILSONU KAZANIM KONTROL LİSTESİ
OKUL RİSK HARİTASI
ÖĞRENCİ GÖRÜŞME FORMU
ÖĞRENCİ GÖZLEM KAYDI
ÖĞRENCİ GRUP ÇALIŞMASI FORMU
ÖĞRENCİ GRUP ÇALIŞMASI FORMU
ÖĞRETMEN İLE GÖRÜŞME FORMU
ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ BİREY KAYIT DEFTERİ
ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖZLEM FORMU
PSİKOLOJİK DESTEK YÖNLENDİRME FORMU
REHBERLİK HİZMETLERİ İHTİYAÇLARI BELİRLEME FORMU
REHBERLİK SERVİSİ İÇİN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRENCİSİ RAPOR TAKİP FORMU
REHBERLİK SERVİSİ ÖĞRENCİ ÇAĞRI FİŞİ
REHBERLİK SERVİSİ RANDEVU KAYIT FORMU
REHBERLİK SERVİSYNE ÖĞRENCİ YÖNLENDİRME FORMU
SAĞLIK KURULUŞUNA YÖNLENDİRME FORMU
SOSYOMETRİ
VELİ GÖRÜŞME FORMU
VELİ MÜRACAAT DİLEKÇESİ VE KURUL DAVETİYESİ
YAŞAM PENCEREM SINIF SONUÇ ÇİZELGESİ
YOL HARİTAM
Eğitsel Rehberlik
Verimli Çalışma
Verimli Çalışma I
Verimli Çalışma II
Verimli Çalışma III
Verimli Çalışma IV
Verimli Çalışma V
Verimli Çalışma VI
Kariyer Rehberliği
LİSANS PROGRAMLARI -A-
LİSANS PROGRAMLARI -B-
LİSANS PROGRAMLARI -C-
LİSANS PROGRAMLARI -Ç-
LİSANS PROGRAMLARI -D-
LİSANS PROGRAMLARI -E-
LİSANS PROGRAMLARI -F-
LİSANS PROGRAMLARI -G-
LİSANS PROGRAMLARI -H-
LİSANS PROGRAMLARI -İ-
LİSANS PROGRAMLARI -J-
LİSANS PROGRAMLARI -K-
LİSANS PROGRAMLARI -L-
LİSANS PROGRAMLARI -M-
LİSANS PROGRAMLARI -N-
LİSANS PROGRAMLARI -O-Ö-
LİSANS PROGRAMLARI -P-
LİSANS PROGRAMLARI -R-
LİSANS PROGRAMLARI -S-Ş-
LİSANS PROGRAMLARI -T-
LİSANS PROGRAMLARI -U-
LİSANS PROGRAMLARI -V-
LİSANS PROGRAMLARI -Y-
LİSANS PROGRAMLARI -Z-
Kişisel ve Sosyal Rehberlik
r-e Kütüphane
Aileler için Duyu Bütünleme Rehberi, Emily Eastman Vd. Çev: Aymen BALIKÇI
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı, MEB
Ayet ve Hadsiler ışığında Engelliler, DiYANET Y.
Çocuklarla İletişim, Barbara Kolucki M.A Dafna Lemins
Davranış Değiştirme, Nilüfer RAM
DEHAB Epistomolojisi, Öznur Bilaç T.Uysal Özaslan
Eğitimde Motivasyon, Sırrı Akbaba
Sınav Kaygısında Bilişsel Davranışçı Yaklaşım, Zeynep Tüzün
Gecikmiş Konuşma Aile Rehberi, MEB
Gelişimsel Geriliği Olanların Yabancılardan Korunması Araştırmaları, Meltem Kutlu Onur Kurt
Kaynaştırmanın Benlik üzerine Etkisi, Metin Gökçe
Mahremiyet Eğitimi ve önemi, Ramazan Diler
Okul öncesi Dönemde özel Yetenekliler, Filiz Karadağ-Vesile V. Demirtaş
Okullarda Değerler Eğitimi, Bülent Dilmaç-Zeynep Şimşir
Otizm ve Kaynaştırma Eğitimi, Alev Girli
Yaygın Gel. Bozukluktan Otizme Geçiş, Banu T. özkaya
Öğrenci Motivasyonunu Art. ve Azal. öğretmen Dav. Abdullah Sürücü- Ali ünal Vd.
Öğrenme Stratejileri ve Eylem Odaklı Yaklaşım, Rıfat Günday
ZEP Örnekleri, ilkokullar için, MEB
Sınıf Yönetimi, Hüseyin Başar
Sosyal Öyküler: Otistik Çocukların Sağaltımı, Selda Özdemir
Tuvalet Eğitimi
Üstün Zeka ve DEHAB, Ayşin K. Sayı
Görme Engelliler için Mutfak Tasarımı, A.i.Kaya, T.Doğlar, B.H. Uzunay
G.EngelLi öğrencilerin Bilgi Edinmede Geleneksel ve Yapılandırılmış Ev ödev. Farklılaşmış Etkisi - T. Tuncer B.Altunay
Etkili Pekiştireçlerin Değerlendirilmesinde Sistem Yaklaşımı, Ö. Toper-Korkmaz
Sınıf öğretmenlerinin Kullandığı Pekiştireç ve Cezaların Etkililiği, ö. Babayiğit- B.Erkuş
Z .Engellilerin Özbakım ve Ev içi Becerilerinde Bir Aile Eğt. Prog. Etkililiği, A. Cavkaytar
Uzaktan Öğrenme ve Öğretme, N.G. Canbek
Y.Görme Eng. Günlük Yaşam Beceri Kazandırılmasında Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği, S.Okyar-S.Çakmak
Görme Engelliler için Matematik Materyal Tasarımı, M.Atasoy
Eng. Çocuklarla Doğrudan Öğretim Yöntemiyle Temel Toplama İşlemi Nokta Belirleme Tekniği... Ö.Eliçin- D.D. Emecen-A.Yıkmış
BEP Uygulama Örnekleri, Öğrt. Görüşleri, Şerife Şenay İlik , Yunus Emre Günay
Türkiyede Özel Öğrenme Güçlüğüne İlişkin Yapılan Araştırmaların Betimsel Analizi, Oya Güngörmüş Özkardeş
Dünyada ve Türkiye'de Görme Engellilik: Zaman Çizelgesi, Fatoş SUBAŞIOĞLU, Zeynep Zeren ATAYURT FENGE
Öğrenme Stratejileri, Etem Yeşilyurt
Dinleme Becerisinin Geliştirilmesinde Prozodik Farkındalığın Önemi, Murat ÖZBAY, Didem ÇETİN
36-72 Aylık Çocukların İstenmeyen Dav. İncelenmesi, K.K. Akdoğan
48-66 Ay. Çocukların Bilim. Bil. Süreçleri ve Matematik Kav. arasındaki iliş. İnc. N. Kaya
Erken Çoç. Eğitiminde Ölçme değ. N.I.Erdoğan- M.Canbeldek
Özel Ger. öğrencilerin sergilediği prob. dav. ilişkin öğretmen görüşleri. E.S. Pınar-N.G. Yıldırım
Okul Önc. Öğretmenlerin Eğt. Tanılama ilişkin gör. G.Y.Topuz- Ö.M.E.Kaya
Otizmli çocukların problem davranış. öğretmen başetme bec.kazandırma F.Koçak
Ödül ceza olmadan çocuk disiplini mümkün mü? G. Koçer-F.Çınar
Öğrenci kişiliğinin değerlendirlmesinde anektod S.Ülkü-N. Koç
Serbest zaman bec. öğrt. hata yapılarak ve yapılmadan video ipucunun karşılaştırılması D.E.Altun- Ş.Y. Özkan
Ödevler ile geri bil. öğrt. adaylarının anektod tutma bec. etkisi E.Dayı- G.Açıkgöz-A.N.Elçi
Güncel Yasa-Yönetmelik-Genelge
ENGELLİLER HAKKINDA KANUN
Çocuk Koruma Kanunu
Afetlerde Uygulanacak Rehberlik Ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Yönergesi
ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ YÖNETMELİĞİ
ÖZEL EĞİTİM HAKKINDA KANUN HÜKMÜNDE KARARNAME
Destek Eğitim Odası Açılması Genelgesi
Psikososyal Müdahale Hizmetleri Genelgesi
Okullarda Şiddetin Önlenmesi Genelgesi
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ YÖNERGESİ
Kaynaştırma Yoluyla Eğitim Uygulamaları Genelgesi
Rehberlik Hizmetleri Yönetmeliği
özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği
İletişim